loader
Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ
ΕΙΣΟΔΟΣ

Καλωσήρθατε

Επαναφορά Κωδικού
ή
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να παρακολουθείτε τις παραγγελίες σας, να ενημερώνεστε για προσφορές κ.α.

ΕΓΓΡΑΦΗ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Πολιτική επιστροφής/αντικατάστασης.

Κάποιο προϊόν μας είχε ελάττωμα; Μπορείτε να επιστρέψετε στο LittleZozefina.gr ένα προϊόν εύκολα & γρήγορα

Mπορείτε να μας ενημερώσετε για το αίτημά σας τηλεφωνικά 2410 230554 ή με e-mail ([email protected]). Την ίδια ημέρα υποβολής του αιτήματος επιστροφής ή την επόμενη εργάσιμη θα στείλουμε courier στο χώρο σας για να παραλάβει τις επιστροφές  χωρίς χρέωση εάν έχει ελάττωμα, εάν δεν έχει κάποιο ελάττωμα χρέωση 2,5 € εφόσον βρίσκεστε εντός της ελληνικής επικράτειας!
Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές για τα είδη βάπτισης (λαμπάδες, κουτιά ή τσάντες, βαπτιστικά ρούχα κατά παραγγελία περιλαμβάνονται τα νούμερα 9-12 μηνών, 18-24 μηνών, 24-36 μηνών ή ειδικές τροποποιήσεις καθώς και τα παπουτσάκια από νούμερο 22 και πάνω). Λόγω του ότι τα συγκεκριμένα προϊόντα κατασκευάζονται και αποστέλλονται κατόπιν παραγγελίας.


Στη συνέχεια, έχετε τρεις επιλογές:

1. Nα παραγγείλετε κάποιο άλλο προϊόν από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, με ΔΩΡΕΑΝ έξοδα αποστολής εντός Ελλάδας! Το ποσό που αντιστοιχεί στην αξία του προϊόντος που επιστρέψατε θα αφαιρεθεί από τη νέα σας παραγγελία

2. Να κρατήσουμε πιστωτικό στο όνομά σας, που θα αφαιρεθεί από την επόμενη παραγγελία σας (το πιστωτικό δεν έχει ημερομηνία λήξης!)

3. Nα μας ζητήσετε επιστροφή των χρημάτων που αντιστοιχούν στην αξία του προϊόντος που επιστρέφετε

Μπορείτε βέβαια να κάνετε αλλαγή του προϊόντος στο κατάστημα μας.

Η δυνατότητα επιστροφής παρέχεται μόνο εντός της ελληνικής επικράτειας, και η επιστροφή πρέπει να γίνει εντός 10 ημερών από την ημερομηνία παραγγελίας. Το προϊόν που πρόκειται να επιστραφεί πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση και στην αρχική του συσκευασία και να μην έχει αφαιρεθεί το χάρτινο ταμπελάκι.
Το πακέτο του πελάτη αποστέλλεται ανάλογα με την διαθεσιμότητα και το χρόνος παράδοσης του προϊόντος και την έδρα του πελάτη.


Δικαίωμα υπαναχώρησης.

Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα μεταφορικά έξοδα. Η προθεσμία αυτή αρχίζει από την παραλαβή των προϊόντων. Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει τα ποσά που του κατέβαλε ο καταναλωτής εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών. 
Η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή είναι δυνατή εφόσον :
Αφορά σε προϊόν για το οποίο ΔΕΝ έχει προηγηθεί εξατομικευμένη παραγγελία, όπως κάποιο αντικείμενο που έχει χαραχτεί ή αποτυπωθεί το όνομα, ή μετατροπές ή προϊόν που δεν υπάρχει στο κατάλογο μας.
Συμπληρώσει και αποστείλει το σχετικό έντυπο υπαναχώρησης που του χορηγείται κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας.
Το προϊόν δεν έχει φορεθεί ή χρησιμοποιηθεί πέραν της δοκιμής, δεν έχουν αφαιρεθεί μέρη του προϊόντος και δεν έχουν γίνει τροποποιήσεις στα κοσμήματα.
Δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο τα καρτελάκια του καταστήματος ¨little zozefina¨ και οι ετικέτες του προϊόντος.
Επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά έγγραφα του προϊόντος, όπως η εγγύηση, οι οδηγίες χρήσεις, και η απόδειξη αγοράς.
Το προϊόν αποσταλεί στη συσκευασία στην οποία παρελήφθη.
Αποσταλεί μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση [email protected]  με ένδειξη επιστροφή και αναφορά του κωδικού παραγγελίας.
Το κατάστημα δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά του προϊόντος κατά τη μεταφορά της επιστροφής. 
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων, και να προβεί μονομερώς σε μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι της απαίτησης του πελάτη.
Σε περίπτωση εμπρόθεσμης ακύρωσης της παραγγελίας τα χρήματα θα επιστρέφονται ανάλογα με τον τρόπο που ολοκληρώθηκε η συναλλαγή και πραγματοποιήθηκε η πληρωμή.   Ειδικότερα οι συναλλαγές με χρήση πιστωτικής θα ακυρώνονται ενώ στην περίπτωση αντικαταβολής θα γίνεται κατάθεση των χρημάτων στο λογαριασμό που θα μας υποδεικνύει ο πελάτης.